Cum cumpar uleiurile Yacco

CUM CUMPERI PRODUSE YACCO

Poti cumpara produsele Yacco fie direct din magazinul off-line fie din urmatoarele magazine virtuale:

1. Din magazinul off-line al S.C. PANREUSS IMP-EX S.R.L.

  • Vizitezi magazinul situat in Soseaua Mihai Bravu, Nr. 473, vizavi de statia de metrou Mihai Bravu – iesirea Vitan.
  • Poti prelua produsele direct din magazin sau poti solicita telefonic sau pe email livrarea produselor la adresa indicata de tine.

Telefoane:

Email:office@yacco-lub.ro&piese@panreuss.ro

2. Din magazinele virtuale de mai jos, urmand pasii descrisi in fiecare dintre ele:

Pentru acest magazin virtual -www.yacco.ro- modaliatatea de comanda este descrisa mai jos.

 

 

Plasarea unei comenzi pe acest site se face parcurgand punctele de mai jos:

1. Punerea in cos

Produsul dorit se pune in cos din pagina lui de detaliu si prin urmare mai intai trebuie sa intrati in pagina produsului. Aici gasiti tabelul in care sunt prezentate variantele de ambalare ale produsului si trebuie mai intai sa alegeti una dintre ele, apoi sa completati in campul corespunzator cantitatea dorita si sa apasati butonul „Pune in cos”. In header-ul paginii, deasupra meniului principal, in dreptul link-ului „Vezi cos” sunt afisate numarul de produse puse in cos si valoarea totala a cosului de cumparaturi cu TVA-ul inclus.

2. Vizualizarea cosului

Dupa punerea in cos a primului produs, se poate continua navigarea si adaugarea in cos si a altor produse sau se poate vizualiza cosul in vederea trimiterii comenzii. Pentru asta, se acceseaza link-ul „Vezi cos” din header-ul paginii si se va deschide o fereastra in care este prezentat, sub forma tabelara, continutul cosului. Principalele actiuni care pot fi facute in aceasta pagina sunt actualizarea cosului de cumparaturi (vezi punctul 3 de mai jos), initierea procesului de comanda (vezi punctul 4 de mai jos) sau se poate continua navigarea prin accesarea butonului „Continua cumparaturile” caz in care va intoarceti la pagina anterioara.

3. Actualizarea cosului – daca este cazul

Acest pas este necesar a fi parcurs doar in cazul in care doriti eliminarea unui produs din cosul de cumparaturi sau modificarea unei cantitati a unui produs din cos. Pentru eliminarea unui produs din cos se va bifa casuta de pe randul produsului si de pe coloana „Sterge” si apoi se apasa butonul „Actualizare cos”. In cazul in care doriti modificarea unei cantitati a unui produs din cosul de cumparaturi, se va introduce cantitatea dorita in campul de pe randul produsului si coloana „Cantitate” si apoi se apasa butonul „Actualizare cos”.

In cazul in care nu este necesara eliminarea unui produs din cos sau modificarea cantitatii dintr-un produs, se poate ignora acest pas si se va trece la punctul urmator de mai jos.

4. Initierea procesului de comanda

Nu trebuie sa iti faci mai intai cont pe site-ul nostru pentru a putea trimite o comanda, ci ti se va face un cont odata cu lansarea primei comenzi. Dupa ce ai trimis prima comanda vei avea nevoie doar de adresa de email si de parola introduse cu acea ocazie pentru a putea trimite oricand o noua comanda. Daca ai deja cont, toate datele tale introduse la prima comanda le vei regasi deja in pasii de mai jos astfel incat, daca nu se schimba niciun set de date, vei putea plasa o noua comanda in cateva secunde.

Pentru a putea incepe procesul de comanda, este necesara accesarea paginii cu vizualizarea cosului (vezi punctul 2 de mai sus). In aceasta pagina, se va da click pe butonul „Trimite comanda” si apoi veti trece la pasul urmator. In toate paginile corespunzatoare pasilor de comanda descrisi mai jos vei putea vedea continutul cosului tau.

5. Pasul 1 de comanda – datele de identificare

Primul pas al procesului de comanda consta in introducerea datelor tale de identificare. Din aceasta perspectiva, sunt doua situatii: cand esti la prima comanda pe site-ul nostru sau cand ai mai comandat cel putin o data in trecut, caz in care ai deja un cont definit pe site. Cele doua situatii determina ca in pasii urmatori sa apara campuri specifice in functie situatie.

Prin urmare, trebuie mai intai sa introduci adresa ta de email si sa apesi butonul „OK”. Sistemul va determina pe baza acesteia daca esti la prima comanda utilizand acea adresa de email sau ai mai comandat in trecut pe site-ul nostru folosindu-te de ea.

In cazul in care esti la prima comanda, imediat sub campul in care ai completat adresa de email vor apare inca patru campuri: un camp in care trebuie sa completezi numele tau, un camp in care trebuie sa completezi numarul tau de telefon si doua campuri pentru a seta o parola. Ti se va sugera o parola de catre sistem si o poti folosi pe aceasta si sa ti-o notezi apoi sau iti poti seta tu o alta parola. Ca in cazul oricarei parole, aceasta ar trebui sa fie greu de ghicit, din ratiuni de securitate, si din motivul acesta ti se sugereaza una de catre sistem. Dar nu trebuie sa te ingrijorezi pentru ca daca ai uitat-o poti sa iti definesti o alta parola oricand. Trebuie sa tii minte cel putin adresa de email pentru ca pe aceasta adresa vei primi instructiunile de schimbare a parolei, comenzile trimise si, in general, toate informarile noastre. Dupa completarea campurilor apasa butonul „pasul urmator”.

In cazul in care ai trimis cel putin o comanda in trecut de pe site-ul nostru utilizand adresa de email introdusa, dupa apasarea butonului „OK” sistemul iti va afisa un camp in care trebuie sa introduci parola definita la prima comanda. Daca nu iti mai amintesti parola, treci la punctul 6 de mai jos si apoi, dupa ce ai deja noua parola, intoarce-te la acest pas. Dupa introducerea parolei corecte apasa butonul „Pasul urmator”.

6. Recuperare parola – daca este cazul

Aceasta etapa este necesara a fi urmata doar daca ai cont creat si nu iti mai amintesti parola. Poti astfel sa iti generezi foarte usor o alta parola daca din pasul 1 de comanda (vezi punctul 5 de mai sus) intri pe link-ul „Recuperare parola”. Ti se va afisa o fereastra in care trebuie sa introduci adresa de email cu care ti s-a creat contul la prima comanda si apoi sa apesi butonul „Trimite”. Vei primi un email pe adresa introdusa cu instructiunile pentru a genera o noua parola. Dupa ce urmezi aceste instructiuni si ai noua parola, reintra in pasul 1 de comanda asa cum ti s-a indicat la punctele de mai sus.

Trebuie sa stii ca in tot acest proces de recuperare a parolei produsele tale din cosul de cumparaturi vor fi pastrate acolo.

7. Pasul 2 de comanda – datele de facturare

Dupa introducerea datelor tale de identificare de la pasul 1, in pasul al doilea trebuie introduse sau alese datele tale de facturare. Daca esti la prima comanda, sau ai deja cont si vrei sa adaugi un nou set de date de facturare, alege tipul de factura dorit din caseta derulanta „tip factura” si completeaza campurile afisate. Daca ai deja cont si nu vrei sa schimbi datele de facturare, alege-le din lista care arata datele deja introduse de tine anterior. Da click pe butonul „Pasul urmator” cand ai selectat sau adaugat o noua adresa de facturare pentru a trece la pasul urmator.

8. Pasul 3 de comanda – datele de livrare

In acest pas trebuie sa alegi sau sa introduci adresa de livrare. Daca esti la prima comanda, trebuie sa introduci datele de livrare iar daca ai deja cont poti alege un set de date deja introdus la una din comenzile anterioare sau sa adaugi un alt set de date. Cand ai terminat, da click pe butonul „Pasul urmator” pentru a trece mai departe.

9. Pasul 4 de comanda – modalitatile de plata si livrare

In acest pas, trebuie sa alegi modalitatea de livrare si modalitatea de plata din variantele propuse de noi iar apoi sa apesi butonul „Pasul urmator”.

10. Pasul 5 de comanda – revizuirea datelor si trimiterea comenzii

In acest ultim pas ai o recapitulare a tuturor datelor introduse de tine pentru comanda: datele tale de identificare, de facturare, de livrare, modalitatea de plata si livrare alaturi de continutul cosului de cumparaturi. In plus, ai un camp in care poti adauga un mesaj adresat noua la plasarea comenzii tale daca vei considera util acest lucru. Inainte de a putea trimite comanda trebuie sa accepti termenii si conditiile noastre (pe care il poti vedea urmand link-ul „termeni si conditii”) prin bifarea casutei „Sunt de acord cu acesti termeni si conditii”. Dupa apasarea butonului „Trimite comanda” vei fi redirectionat catre o pagina in care gasesti continutul comenzii plasate alaturi de numarul de comanda. Aceleasi date ale comenzii le vei primi si pe adresa de email introdusa la pasul 1. Daca email-ul nu iti ajunge in Inbox, verifica si in folderul Spam sau Junk pentru ca e posibil ca filtrele tale anti-spam sa dea si „alarme false” si sa clasifice emailul nostru drept spam. Daca asta s-a intamplat, marcheaza email-ul nostru ca „Not spam” sau „Not junk” si astfel pe viitor ar trebui ca mesajele noastre sa ajunga in Inbox-ul tau.

Pentru orice dificultate pe care o intampini in procesul de plasare a unei comenzi, nu uita ca ne poti contacta telefonic sau pe email iar noi vom avea grija sa te ajutam si sa remediem problemele.

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.Click aici pentru detalii.De acord